پرفروشترین جزوه ریاضی مهندسی
نوشته شده توسط : زپو

 پرفروشترین جزوه ریاضی مهندسی


پرفروش ترین جزوه ریاضی مهندسی:مولف این کتاب  دارای 18 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تهران و همچنین دارای ثبت اختراع و ارائه مقالات متعدد در کنفرانس‌ ها و مجلات معتبر بین المللی می باشند . کتب ایشان به چاپ 18ام رسیده اند.

در ریاضیات، سری فوریه، تابعی است که با استفاده از آن می توان هر تابع متناوب را به صورت جمعی از توابع نوسانی ساده(سینوسی، کسینوسی و یا تابع نمایی مختلط ) نوشت.این تابع به نام ریاضیدان بزرگ فرانسوی، ژوزف فوریه نامگذاری شده است. با بسط هر تابع به صورت سری فوریه، مولفه های بسامدی آن تابع به دست می آید. توابع مورد استفاده در مهندسی و توابع نمایانگر سیگنال‌ها معمولاً توابعی از زمان هستند یا به عبارت دیگر توابعی که در میدان زمان تعریف شده اند. برای حل بسیاری از مسائل بهتر است که تابع در دامنه فرکانس تعریف شده باشد زیرا این دامنه ویژگی‌هایی دارد که به راحتی محاسبات می‌انجامد.

جزوه ریاضیات مهندسی  حاضر طوری تنظیم شده است که همه جنبه های اساسی موضوع چه از نظر کاربردی و چه از نظر تئوری را در بر گیرد. در انتها هر فصل مسائل حل شده ارائه شده اند و این مسائل طوری ارائه شده اند که حل مسائل ساده تا پیچیده هر بخش را در بر بگیرند.

ﻗﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده ﺑﺮاي ﮐﻠﯿﻪ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﺑﺮق ،ﻣﮑﺎﻧﯿﮏ، ﻋﻤﺮان و ….



خرید و دانلود  پرفروشترین جزوه ریاضی مهندسی






:: برچسب‌ها: مقالات , مقالات دانشجویی , مقالات دانشگاهی , پرفروشترین مقالات , مقالات ریاضی , ریاضی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: